Czym jest tryb hotelowy w telewizorze hotelowym?

12 września 2021

Bardzo często spotykamy się z pytaniem czym tak naprawdę jest telewizor hotelowy i o co chodzi z trybem hotelowym w telewizorze? W tym wpisie postaramy się odpowiedzieć na to pytanie. Część z Państwa zna odpowiedź choć bardzo często ta odpowiedź nie jest zgodna ze stanem faktycznym. Przejdźmy do rzeczy i postarajmy się odpowiedzieć na wyżej zadane pytanie. Oczywiście odpowiedź jest stosunkowo prosta, ale nie zawsze w stu procentach prawdziwa i często wymaga wyjaśnienia.

Zaczynając od początku telewizor hotelowy jest specjalnym urządzeniem przystosowanym do eksplantacji w warunkach biznesowych tak zwanych komercyjnych. Generalnie stosujemy podział na telewizory konsumenckie dostarczane przez np. markety z elektroniką i telewizory komercyjne dostarczane przez wyspecjalizowanych dostawców. W zależności od producenta mamy różne nazwy opisujące podobne funkcjonalności, które za chwilę wymienimy w podpunktach. Telewizor hotelowy, czyli komercyjny możemy scharakteryzować w kilku frazach, które są istotne. Pierwsza fraza to specjalistyczne oprogramowanie, które różni się w telewizorze hotelowym od telewizora konsumenckiego. Druga fraza to materiały, z których został wyprodukowany telewizor. Cechą tych materiałów jest bardziej wytrzymała matryca, przekłada się to bezpośrednio na żywotność telewizora hotelowego.

Telewizory hotelowe mają za zadanie zmaksymalizować wydajność obsługiwania wielu urządzeń przez właściciela obiektu. Dzięki zastosowaniu systemów do zarządzania treścią takich jak Samsung REACH czy Pro:Centric® od LG mamy możliwość zdalnej konfiguracji wielu urządzeń tak naprawdę jednym kliknięciem. Bardzo ważną funkcją w telewizorze z trybem hotelowym jest możliwość tworzenia i udostępniania treści marketingowej pozwalającej na informowanie gościa o atrakcjach w obiekcie oraz atrakcjach w regionie. Kampanie reklamowe o ofercie obiektu, sprzedaż sugerowana produktów i komunikacja w postaci powiadomień o usługach. Jest to narzędzie, które nowoczesny menager odpowiedzialny za sprzedaż doceni i sprawi, że telewizor hotelowy w sposób niespotykany wcześniej zacznie przynosić potężne źródło przychodów obiektu.

Poniżej przedstawiamy wybrane funkcje trybu hotelowego:

  1. Logo hotelu i komunikaty powitalne

Zwiększ rozpoznawalność marki swojego hotelu. Witając gościa w pokoju hotelowym, telewizor wyświetli logo Twojego obiektu. Hotele mogą wyświetlać logo i komunikaty powitalne na ekranie przez regulowany czas od 3 do 7 sekund za każdym razem, gdy gość uruchomią telewizor.

  1. Edytor kanałów

Teraz możesz z łatwością konfigurować kombinację kanałów analogowych i cyfrowych i nią zarządzać. Zarządzanie kanałami za pomocą oprogramowania Samsung Channel Editor nie wymaga dostosowywania i edycji list kanałów według systemów telewizyjnych. Możesz zmieniać kolejność i nazwy kanałów w zależności od preferencji, korzystając z funkcji mapowania kanałów.

  1. Funkcja USB Cloning

Nie musisz już powtarzać procesu konfiguracji, aby skonfigurować większą liczbę telewizorów. Funkcja USB Cloning pomoże Ci zapomnieć o konieczności wprowadzania ustawień oddzielnie do każdego odbiornika. Teraz możesz łatwo zapisać ustawienia jednego telewizora w pamięci USB, a następnie skopiować je do pozostałych telewizorów.

  1. Power on Volume i Min Volume/Max Volume

Ustawienie głośności przy włączeniu telewizora jak również reguluje ustawienie głośności minimalnej i maksymalnej. Dzięki temu macie Państwo pewność, że poziom hałasu emitowanego przez telewizor nie będzie przeszkadzał innym gościom.

  1. Menu Display i Pictures Menu Lock

Blokada dostępu do menu telewizora również blokada menu dotyczącego ustawień obrazu, zabezpiecza Państwa obiekt przed uporczywą zabawą gości w ciągłe rozstrajanie telewizora. Funkcjonalności te dają nam pewność, że ustawienia są bezpieczne, a żeby je edytować trzeba wpisać specjalny kod.

Telewizory hotelowe

Magicinfo

Stacje czołowe

Samsung LYNK Cloud