Serwis

Serwis TREŚCI

Zajmujemy się profesjonalną obsługą i szkoleniami związanymi z obsługą systemu SAMSUNG LYNK CLOUD / REACH i LG PRO:CENTRIC.

W skład naszej oferty wchodzi:

  • Szkolenie z obsługi systemu SAMSUNG LYNK CLOUD / REACH
  • Szkolenie z obsługi systemu LG PRO:Centric 
  • Konfiguracja rozwiązania w obiekcie hotelowym
  • Weryfikacja content’u
  • Możliwość zamówienia content’u w oparciu o indywidualny projekt
  • Bieżący zdalny nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu

Pakiety serwisowe są negocjowane indywidualnie i dostosowywane do potrzeb obiektu.

Serwis STACJI CZOŁOWEJ

Stacja czołowa jest doskonałym rozwiązaniem do zarządzania sygnałem telewizyjnym jaki jest dostarczany do telewizorów w obiekcie hotelowym. Jak każde urządzenie tego typu wymaga prac serwisowych i programowania chociażby w związku ze zmianą częstotliwości nadawania kanału telewizyjnego.

Serwis stacji czołowej możemy podzielić na kilka punktów:

  • Ułożenie odpowiedniej kolejności listy kanałów
  • Ułożenie nowej listy kanałów i usunięcie z niej starych już nie używanych programów
  • Zmiana częstotliwości nadawania przez dostawcę programu telewizyjnego wymaga ponownej konfiguracji stacji czołowej

Do prawidłowego serwisu stacji czołowej wymagany jest odpowiedni miernik natężenia sygnału jak również doświadczenie.

Serwis POLA ANTENOWEGO

Prawidłowo wykonana instalacja pola antenowego bardzo często zabezpiecza właściciela obiektu przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Niestety pole antenowe jak każda instalacja wystawiona na różne warunki atmosferyczne z czasem może ulec awarii.

Serwis pola antenowego możemy podzielić na następujące czynności:

  • Sprawdzenie profesjonalnymi miernikiem siły sygnału antenowego
  • Weryfikację stabilności konstrukcji
  • Weryfikację prawidłowego działania poszczególnych elementów instalacji