HTV Polska jako profesjonalny dostawca rozwiązań telewizji hotelowej w tym telewizorów hotelowych spotyka się z bardzo częstym pytaniem:
Jaki telewizor hotelowy powinienem wybrać?
Zacznijmy, że odpowiedź nie jest taka oczywista. Wiele zależy od wizji inwestora od tego jak chce być postrzegany na rynku. Obecnie najczęściej sprzedawane Zacznijmy od stwierdzenia, że odpowiedź nie jest taka oczywista. Wiele zależy od wizji inwestora, od tego jak chce być postrzegany na rynku. Obecnie najczęściej sprzedawane telewizory mają matrycę 43 cale. W przeszłości były to 32 cale, które były dominującą wielkością telewizora przez prawie 10 lat. To Państwo muszą zadać sobie pytanie kim jest gość i na co zwraca najwięcej uwagi przy wyborze noclegu.
Na rynku konsumenckim większość klientów posiada telewizory o dużej przekątnej matrycy od 50 do 75 cali. Pewne nawyki społeczne, zwłaszcza spędzania wolnego czasu są przenoszone do miejsca naszego czasowego pobytu jakim jest hotel. Część klientów będzie oczekiwać od telewizora hotelowego podobnego standardu bądź wyższego niż ten posiadający w domu. Warto też zwrócić uwagę, że pomału przechodzimy na standard 4K, który już nie jest zarezerwowany dla wysokiej jakości nośników blu-ray. Przy przejściu na format nadawania DVB-T2 standard 4K stanie sią bardziej powszechny dzięki telewizji cyfrowej naziemnej.
Kolejnym czynnikiem wyboru telewizora hotelowego powinna być technologia w jakiej jest wykonany. Jest już całe pokolenie ludzi, którzy cenią sobie zaawansowane technologicznie gadżety. Dzięki technologii dzielenia obrazu mogą przesłać treść ze swojego telefonu na telewizor. Puścić swoją muzykę lub sprawdzić co się dzieje w Internecie. Tutaj pojawia nam się kolejne pytanie, czy telewizor powinien być z funkcją SMART i umożliwić wyżej opisane działania czy bez funkcji SMART co nam zablokuje takie możliwości? Musimy się zastanowić, jak budujemy naszą konkurencyjność na co raz trudniejszym rynku? Może powinniśmy zaspokajać potrzeby gościa dzięki przewagom technologicznym?
Systemy do zarządzania treścią?
Następnym punktem na jaki powinniśmy zwrócić uwagę jest zastanowienie się nad systemem do zarządzania treścią. Telewizor hotelowy nie jest obecnie tylko punktem w standaryzacji do uzyskania kategoryzacji – gwiazdek. Telewizor hotelowy powinien generować dodatkowy zysk po przez możliwość puszczenia na nim treści marketingowych skonfigurowanych dzięki systemom takim jak Samsung LYNK REACH, LG Pro:Centric lub OTRUM. Trendy na rynku telewizji hotelowej pokazują, że odpowiednio skonfigurowana i atrakcyjnie pokazana oferta hotelu powoduje szybki zwrot z inwestycji. Rozmawiamy tutaj o okresie nawet do dwóch lat od momentu wdrożenia systemu. W rezultacie każda sprzedana w hotelu usługa, produkt czy pakiet dzięki systemowi do zarządzania treścią to jest zysk, który wcześniej był nieosiągalny. Jako wyspecjalizowany dostawca rozwiązań telewizji hotelowej HTV POLSKA jesteśmy pod olbrzymim wrażeniem tego jak nasi klienci generują dodatkowe przychody dzięki tym rozwiązaniom.
Podsumowanie
Telewizor hotelowy jest dopasowywany do potrzeb obiektu. Najbardziej rentowne w dłuższej perspektywie jest zbudowanie całego systemu telewizji hotelowej, która pozwoli spełnić trzy najważniejsze zadania:
- Zapewnić gościowi odpowiedni komfort oglądania telewizji.
- Zapewnić możliwość przesyłania swoich treści na telewizor hotelowy przez funkcję SMART.
- Stworzyć treści reklamowe promujące obiekt i pozwalające generować dodatkowe zyski .